Dragoș Stanca | „Metaverse e un concept nou, dar nu o idee nouă.”

0
224

Dragoș Stanca este invitat în cea mai recentă a podcastului „Boomerul și Milenialu”, cu Silviu Petcu și Alexandru Zob, în care se discută despre: Dezinformare, Fake news, Inteligență artificială, Metaverse, Tehnologia Blockchain precum și alte subiecte interesante, pe care le poți descoperi și comenta pe canalul nostru de Youtube.

Dragoș Stanca este antreprenor tech și investitor cu focus în media, web3 și transformare digitală.
Fondator UPGRADE 100 – platformă hybrid media, b2b networking și evenimente dedicate impactului tehnologiei în business și societate, dezvoltată în jurul fostului festival regional iCEE.fest. Compania concepe și promovează proiecte precum EIDOS Talks – jurnalism și informare în era big tech (alături de UniCredit și Comisia Europeană), IQ DIGITAL – educație tech pentru IMM-uri (alături de BCR și Vodafone) sau UPGRADE 100 Live Talks – emisiune de cultură digitală, difuzată în fiecare luni seara de la 7 PM în rețeaua Radio Guerrilla.

Investitor și acționar majoritar al rețelei media și agenției Thinkdigital (activă în Europa Oveit | Streams.Live (NFT ticketing, payments, livestream shopping), Douleutaras (service marketplace) + advisor / investitor în alte startup-uri (Underline Ventures, MOCAPP, Ruuts, Farsala etc)
Președinte BRAT din 2018, când a fost votat de reprezentanții celor mai mari companii de presă, investitori în publicitate și agenții media ca președinte al Biroului Român de Audit Transmedia. BRAT numără peste 160 de membri, fiind cea mai mare organizație specializată care se ocupă, încă din 1998, de auditul audienței site-urilor, plasamentelor outdoor și a presei scrise din România, precum și de monitorizarea campaniilor radio.

Fost jurnalist. A fost de la reporter până la redactor-șef la companii precum Radio Contact (azi, Kiss FM / Rock FM), Ringier și ProTV – între 1996 și 2004]. A renunțat la jurnalism și s-a specializat apoi ca manager de operațiuni media [conducând, înainte de antreprenoriat, companii ori divizii transmedia (print-online-radio-tv) din două foste mari grupuri de presă locale: MediaPro și Realitatea–Catavencu – între 2004 și 2010].

Lasă un răspuns